Общий регламент серии

«Затверджено»

Голова Профспілки

Тонконогий М.М.

____________________

Загальний регламент відкритої клубної серії «Драг-Дніпро» сезону 2016 року

 

 Регіональна серія гонок на прискорення

Змагання серії гонок на прискорення «Драг-Дніпро 2016», проводить Дніпропетровська Міська Незалежна Профспілка автомобілістів, автоперевізників, підприємців, та працівників підприємств (далі – «Профспілка»), за підтримки УПР  ГУ НП України в Дніпропетровській Області, Управління у справах фізкультури та спорту ОДА, ТСО України у Дніпропетровський Області, ДОАК Автомобільної Федерації України

 

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Автомобільна гонка на прискорення, або змагання з драг-рейсінгу (drag racing) – парна лінійна гонка, старт з місця, фініш зходу. Переможцем в парі вважається водій, автомобіль якого першим перетнув фінішну позначку Траса гонки на прискорення, або «полоса» (drag strip) – постійний лінійний маршрут. Дистанція траси – 402 метра.

 

1.2. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у серію «Драг-Дніпро 2016» (далі «Змагання»). Всі змагання організуються і проводяться у відповідності з МСК ФІА, НСК, загальними вимогами до всіх Чемпіонатів, Кубків, Трофеїв (серій) України та змагань, включених у їх залік, іншими регламентуючими документами ФІА щодо автомобільного спорту, даним Регламентом, Додатковим регламентом і Програмою кожного змагання, які видаються Організатором змагання.

 

1.3. Кожне змагання, включене у залік серії проводиться в абсолютному заліку, та у класах згідно п.5.2. цього Регламенту.

 

1.4. Регіональна серія з гонок на прискорення «Драг-Дніпро 2012» може мати тільки асфальтне покриття, з кількістю учасників не більше як 200, складається щонайменше з трьох змагань, останнє з яких має статус Фіналу. Дата і місце проведення змагань публікуються у Календарному плані автомобільних змагань Дніпропетровській області та України. Організатор має право на заміну запланованого етапу, який не може бути проведеним.

 

1.4.1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

 

Функції Оргкомітету виконує Дніпропетровська Міська Незалежна Профспілка автомобілістів, автоперевізників, підприємців, та працівників підприємств

конт.тел. (056) 784-000-7

 

Директор Змагань, Голова оргкомітету: Тонконогий Михайло

 

Члени Оргкомітету:

- _________________________

- _________________________

- _________________________

- _________________________

- _________________________

- _________________________

- _________________________

 

 

Адреса постійного Секретаріату Профспілки:

49044; м Дніпропетровськ , вул. Барикадна, 2/18

Конт.тел. (056) 784-000-7, 063-42-44-042; e-mail: autoclub_dp@email.ua

 

1.5. У випадку розбіжностей положень Додаткового регламенту з цим Регламентом та Стандартним Регламентом змагання, включеного у залік «Змагання», діє положення цього Регламенту та Стандартного Регламенту.

 

2. ДОДАТКОВИЙ РЕГЛАМЕНТ

 

2.1. Кожне змагання проводяться при наявності Додаткового регламенту змагання, виданого (опублікованого) Організатором не пізніше, ніж за два тижні до початку змагання.

 

2.2. Додатковий регламент видається Організатором у відповідності з МСК ФІА, НСК, іншими регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. цього Регламенту і повинен посилатися на відповідність МСК ФІА, НСК і цьому Регламенту.

 

2.3. Додатковий регламент повинен відповідати Стандартному Регламенту змагання, включеного у залік даної серії та узгоджується Оргкомітетом.

 

3. УЧАСНИКИ

 

3.1. До участі в Змаганні допускаються громадяни будь-якої країни, не молодше 18 років, які мають водійське посвідчення встановленого в країні проживання зразка. Змагання проводиться серед Учасників, що подали заявку, пройшли реєстрацію і сплатили внесок за участь у змаганні. Вартість внеску визначається додатковим регламентом. Фактом підписання та подання заявки учасник підтверджують знання даного Регламенту та додаткового Регламенту, приймають встановлені умови, зобов’язуються виконувати всі правила і умови Регламенту, офіційних осіб змагання та Організатора.
3.2. На кожному конкретному автомобілі в даному класі може виступати тільки один учасник.

 

3.3. Водії можуть брати участь у «Змаганнях» у індивідуальному заліку, та входити до складу команд у заліку команд.

 

3.4.1. Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно за одну команду;

 

3.4.2.У одному змаганні, включеному у залік «Змагання», кількість команд не обмежена.

 

3.5. До участі у змаганні допускаються команди які мають обов`язкові документи та які складаються під час всього «Змагання» з довільної кількості водіїв, але з наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: не менше 2 та не більше 5 екіпажів у будь-яких класах.

 

3.6. Доставка автомобілів на Змагання здійснюється Учасниками за свій рахунок

 

 

4. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ

 

 

4.1. Після затвердження у встановленому порядку Додаткового регламенту Організатор змагання публікує вказану інформацію на сайті: www.drag.dp.ua

 

4.2. Форму заявки, заповнену друкованими літерами, учасник висилає Організатору у порядку, встановленому у Додатковому регламенті, при виконанні таких умов:

 

4.2.1. Останній строк прийому попередніх заявок встановлюється не пізніше ніж за 48 годин до початку змагань.

 

4.2.2. У виняткових випадках дозволяється подання заявки не пізніше ніж за 24 години до початку змагань (за рішенням оргкомітету).

 

4.2.3. При реєстрації участь підтверджується офіційною формою.

 

4.3. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості, особливо по даним автомобіля, відхиляється.

 

4.4. Командні заявки затвердженої форми подаються при реєстрації з числа водіїв, попередньо заявлених згідно п.4.2. та повинні включати в себе: назву і дату змагання, відомості про водіїв: прізвище, ім’я, клас та державний номер автомобіля, прізвище, ім’я та підписи учасника і всіх водіїв.

 

4.5. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без зазначення причин (ст. 74 НСК), однак Організатор не має права відмовити у прийомі заявки екіпажу, у складі якого є водій, що має очки у «Змаганнях»  поточного року.

 

4.6.1. Присвоєння ідентифікаційних (стартових) номерів здійснюється Оргкомітетом перед першою участю першого водія у етапах «Змагання».

 

4.6.2. Стартові номери не змінюються протягом всіх етапів серії.

 

4.7. Повні списки заявлених учасників зі стартовими номерами у відповідності з п. 9.1, повинні публікуватися Організатором не пізніше, ніж за 1 годину до початку змагання.

 

4.8. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання МСК ФІА, НСК, цього та Додаткового регламентів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги МСК ФІА, НСК, офіційних осіб змагання та Організатора.

 

4.9. Забороняється допуск до участі у змаганні, екіпажів які не пройшли адміністративної перевірки, медичного контролю, технічної перевірки, а також якщо вони не подали заявки згідно п.4.2.

 

4.10.1. Учасники змагань вносять заявочні внески згідно порядку, який встановлюється Додатковим регламентом змагання.

 

4.10.2. Розмір внеску затверджено в додатковому регламенту

 

5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

 

5.1 До участі у Змаганнях допускаються серійні легкові автомобілі, що мають стандартний технічний паспорт та пройшли ТО технічних комісарів.

 

5.2. Технічна перевірка використовується з метою перевірки відповідності конкретних механічних транспортних засобів вимогам ФІА та НСК. А також з метою встановлення класу змагання для конкретного автомобіля

 

5.2.1. Технічний комісар перевіряє автомобіль один раз на рік для присвоєння класу, та видає «Технічну довідку» яка діє один сезон, а також проводить технічну перевірку перед кожним етапом.

 

5.3. Автомобілі розподіляються по наступних класах:

 

1 клас – об`єм двигуна до 1400 куб.см – National Light
2 клас – об`єм двигуна до 1600 куб.см – Street Light
3 клас – об`єм двигуна до 2000 куб.см – Fast Street A
4 клас – об`єм двигуна до 2500 куб.см – Fast Street B
5 клас – об`єм двигуна до 3500 куб.см – Fast Street C
6 клас – об`єм двигуна вище 3500 куб.см – Unlimited Street

 

5.3.1. Коефіцієнти:
Дизельний двигун – 0.7
Дизельний двигун з турбонаддувом – 1
Двигун обладнаний:
- механічним компресором, турбонаддувом (моноприводом) – 1.8
- механічним компресором, турбонаддувом (повний привід) – 2.2
- системою вприску N2O – 1.3
Роторно-поршневий двигун (Ванкеля) – 1.8
За дві будь-які доробки приймаються коефіцієнти – 2

5.3.2. Спортивні автомобілі допускаються до участі в змаганнях згідно об`єму двигуна. Остаточне рішення про постановку учасника в клас приймається Технічним Комісаром та Директором  змагань.

5.4.1. Змагання не проводиться, якщо до участі у загальному заліку допущено менше 15 автомобілів. Якщо у певному класі допущено менше ніж 2 автомобілів, змагання у цьому класі вважається таким що не відбулося, а автомобілі рішенням Колегії Спортивних Комісарів можуть бути переведені до повного вищого класу.

 

5.4.2. За рішенням КСК змагання в класах з недостатньою кількістю учасників можуть бути проведені, але з обмеженнями на призові місця.

 

5.4.3. Допускається участь автомобіля в кількох класах (не більше трьох). Рішення про участь автомобіля у декількох класах приймає Технічний Комісар за заявою водія

 

5.5. Технічні вимоги до автомобілів (обов’язково до виконання)

 

5.5.1. Основні вимоги, які пред’являються до автомобілів учасників:
5.5.1.1. В основі – цивільний автомобіль серійного виробництва, зареєстрований в органах ДАІ, призначений до використання на дорогах загального користування

 

5.5.1.2. Зміни і доробки по кузову не повинні ослаблювати заводську силову основу кузова;
5.5.1.3. Звукоізоляційні і антикорозійні матеріали салону, кузова можуть бути видалені.
5.5.1.4. Кріплення бамперів і їх форма довільні.
5.5.1.5. Дозволяється заміна крил, капота, дверей (крім водія) і кришки багажника на неоригінальні за умови, що вони виготовлені з будь-якого жорсткого матеріалу, надійно закріплені і повторюють форму оригінальних деталей.
5.5.1.6.1. Водійські двері повинні бути повністю оригінальними, не заблокованими, з оригінальними замками.
5.5.1.6.2. При заміні деталей дверей не допускається наявність навісних деталей, зовнішні обводи кузова повинні бути збережені;
5.5.1.7. Склоочисник вітрового скла може бути змінений, але не знищений повністю. Як мінімум одна щітка склоочищувача в зоні водія повинна бути працездатна.
5.5.1.8. Допускається зняття зовнішніх світлових приладів. Наявність однієї фари ближнього світла, одного заднього габаритного ліхтаря і одного стоп сигналу обов’язково (в робочому стані).

 

5.5.1.9.1. Під час заїздів всі скла автомобіля повинні знаходитися в повністю закритому положенні.
Вітрове скло має бути оригінальним. Бічні скла передніх дверей дозволено замінювати прозорим безосколочним пластиком (з боку дверей водія при цьому повинен працювати механізм підіймання-опускання).

5.5.1.9.2. Всі інші скла можна замінювати будь-яким твердим матеріалом (у тому числі і непрозорим), міцно закріпленим в повністю закритому положенні.
5.5.1.10. Сидіння, крім водійського можуть бути видалені.
5.5.1.11. Допускається перенесення акумулятора зі штатного місця розташування за умови надійного його закріплення.
5.5.1.12. Наявність та використання ременів безпеки обов’язкове.
5.5.1.13. Всі деталі кузова і в салоні автомобіля повинні бути жорстко закріплені.
5.5.1.14. Двигун

 

5.5.1.14.1. Автомобілі, що беруть участь у перших двох класах, в обов’язковому порядку повинні мати двигун тієї ж марки що і автомобіль або спорідненою марки, що входить в одну групу (наприклад авто Сеат, а двигун від Ауді або авто Фіат, а двигун від Альфа Ромео), який повинен бути розташований у передбаченому заводом місці.
5.5.1.14.2. ТІЛЬКИ для автомобілів, що заявилися в клас «Unlimited Street» дозволений перенесення двигуна і вільне його розташування.
5.5.1.14.3. Головний критерій – відповідність нормам безпеки.
5.5.1.14.4. У всіх автомобілів-учасників салон повинен бути відділений від моторного відсіку і паливного бака, включаючи його заправну трубу і горловину, глухими жорстко закріпленими перегородками, утримувати вологу та полум’я.
5.5.1.14.5. Двигун(и), встановлений(і) на автомобілі, може бути будь-яким(и) з серійно вироблених будь-якими світовими автовиробниками і як завгодно сильно модифікованим(и), але в якості палива використовувати тільки бензин;
5.5.1.15. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний справним вогнегасником, розташованому в легкодоступному місці або справною системою пожежогасіння.  Категорично заборонено виїжджати на старт автомобілю, який не має справного вогнегасника чи системи пожежогасіння.
5.5.1.16. Автомобіль повинен мати хоча б один буксирувальний гак.
5.5.1.17. На всіх автомобілях повинна бути встановлена ​​система випуску відпрацьованих газів від двигуна, спрямована в бік від водія та паливного бака. Система випуску повинна бути металевою.
5.5.1.18. Дозволено використання закису азоту.
5.5.1.19. Дозволено використання будь-яких видів трансмісій
5.5.1.20. Дозволено використання будь-яких колісних дисків і шин.
5.6. Дотримання технічних вимог є ОБОВ`ЯЗКОВИМ для всіх учасників

 

 

 

6. ЗМАГАЛЬНІ ТРАСИ

 

 

6.1. Всі траси повинні відповідати вимогам до місця проведення змагання автомобільних гонок на прискорення.

 

6.2. Довжина траси повинна бути 402 м (1/4 милі). Траса впродовж цієї довжини не повинна мати жодного повороту. Ширина траси повинна бути не меншою 12 м. Ширина однієї доріжки траси повинна бути не меншою 5 м.

 

6.3. Зона гальмування повинна мати таку саму направленість, як і сама траса. Довжина зони гальмування повинна бути не меншою 400 м. Зона гальмування може мати поворот, але не більше одного та не менш ніж через 250 м після фінішної лінії. Кут повороту не може бути більше ніж 40 градусів від умовної прямої (продовження основної траси в напрямку руху).

 

6.4. Стартова зона повинна бути не меншою 20 м. в довжину та не меншою 12 м в ширину.

 

6.5. Передстартовий накопичувач повинен бути не меншим 40 м. в довжину та не меншою 12 м. в ширину.

 

 

 

7. СТРАХУВАННЯ

 

7.1. Кожний водій, що заявляється до участі у змаганні повинен мати діючий у день проведення змагання індивідуальний страховий поліс з забезпечення життя та здоров’я на суму не менше ніж 20000 (двадцять тисяч) грн.

 

7.2. У випадку відсутності такого талона у водія, Організатор надає акредитовану Страхову Компанію, що страхує життя та здоров’я водія на вказану мінімальну суму

 

7.3. Страховий внесок водія на місці проведення змагань буде становити 51 гривню (за встановленими страховими тарифами) – на мінімальну суму страхових виплат

 

8. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

 

8.1. В разі зняття чи відсторонення водія від змагання – стартовий внесок йому не повертається.

 

8.2. В разі неспортивної поведінки, нецензурної лексики або образливих висловлювань водіїв та їх представників, учасників або їх представників, оргкомітет має право відсторонити водія від участі, попередньо повідомивши його про це.

 

8.3. При порушенні під час змагань Загального та/або Індивідуального Регламентів учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів.

 

8.4. Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір грошової пеналізації не може перевищувати 500 грн.

 

8.5. При порушенні швидкісного режиму пересування учасником, водієм або іншим представником водія (20 км/год.) на території біля траси проведення змагань, або по сервісному парку, закритому парку, передстартовому накопичувачу, стартовій зоні чи маршруту повернення, згідно схеми траси:

 

–  За перше порушення водія буде пеналізовано на 50 грн.

–  За друге порушення водія буде знято зі змагання. В цьому випадку внесок не повертається.

 

8.6. За недотримання вказівок будь-кого з офіційних осіб змагання водієм, учасником або їх представниками організатор має право відсторонити водія від участі, згідно рішення КСК.

 

9. СПОРТИВНІ НОМЕРИ ТА ЕМБЛЕМИ

 

9.1. Автомобілі мають стартові номери які присвоюються організатором один раз на етап, у порядку передбаченому Загальним та Додатковим регламентами:

 

ü      з 101 по 199 – залік National Light ,

 

ü      з 201 по 299 – залік Street Light .

 

ü      з 301 по 399 – залік Fast Street A

 

ü      з 401 по 499 – залік Fast Street B

 

ü      з 501 по 599 – залік Fast Street C

 

ü      з 601 по 699 – залік Unlimited Street

 

9.2. Організатор надає кожному екіпажу одну емблему змагання яка повинна бути розміщена на передньому капоті автомобіля протягом усієї тривалості змагань.

 

9.3. На всіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, на передніх дверях виданих організатором інші написи і реклама.

 

9.4. У будь-який момент змагання:

 

9.4.1. Відсутність хоча б одного стартового номеру чи емблеми змагання тягне пеналізацію у розмірі 50 грн.

 

9.4.2. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення.

 

 

10. СУДДІВСТВО ЗМАГАНЬ

 

 

10.1. Суддівство змагання здійснює Колегія Спортивних Комісарів та голова колегії спортивних комісарів, призначені Профспілкою згідно вимог ФТіПВС України.

 

10.2. Кількість суддів та їх помічників призначає Оргкомітет змагання по узгодженню з Директором змагання.

 

10.3  Кожний член суддівської бригади, обов’язково повинен мати відповідну суддівську категорію.

 

10.4. Перед початком змагання голова Колегії Спортивних Комісарів та директор гонок мають провести інструктаж для суддів та їх помічників.

 

10.5. Для затвердження результатів Чемпіонату, Спортивні Комісари повинні якомога раніше підписати і передати заключний звіт, тобто результати кожного змагання, деталі всіх поданих протестів і виключень із змагань, що мали місце протягом змагання, а також свій висновок по всім випадкам, коли, на їхню думку, можливе застосування тимчасової дискваліфікації, дискваліфікації або іншої пеналізації (п.140 НСК).

 

11. ХРОНОМЕТРАЖ ЗМАГАНЬ

 

11.1. Старт автомобілям повинен даватися за допомогою спеціального стартового світлофору затвердженого типу, який встановлюється на відстані 20 метрів від лінії старту, або за допомогою стартового прапору судді зони старту. Рекомендовано використання дублюючої системи хронометражу, що складається з двох хронопринтерів для кожної доріжки (місця використання – лінія старту та лінія фінішу), що автоматично синхронізуються між собою за допомогою датчиків GPS/ Wi-Fi)

 

11.2. Судді фінішу повинні мати сигнальні прапори, які призначені для сповіщення хронометриста змагання про першість перетинання лінії фінішу по одній з доріжок.

 

 

12. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

 

12.1.1. Водію суворо заборонено вести свій автомобіль у напрямку, протилежному напрямку гонки, крім випадків, коли це необхідно для виводу автомобіля з небезпечного положення – тільки під керівництвом офіційних осіб.

 

12.1.2. Дозволяється штовхати автомобіль для виводу його з небезпечного положення тільки під керівництвом офіційних осіб.

 

12.2. Під час заїздів водії можуть використовувати для руху тільки свою доріжку та ні в якому разі не покидати її межі. При невиконанні даних вимог стягується пеня у розмірі 50 грн.

 

12.3. Впродовж всього заходу водії можуть використовувати для руху тільки трасу відповідно до її схеми.

 

12.4. Якщо автомобіль зупинився під час заїздів, він повинен бути усунений з траси так швидко, як це можливо, щоб його присутність не створювала небезпеки або перешкод для інших автомобілів. Якщо водій не може самостійно вивести свій автомобіль з небезпечного місця, це повинні зробити офіційні особи.

 

12.5. Ремонт автомобіля дозволяється тільки в сервісному парку та лише за дозволом та під наглядом офіційних осіб змагання.

 

12.6.1. Прогрівати колеса водій має право лише в спеціальній зоні прогріву шин. Почати прогрів коліс водій має право лише в тому разі, якщо його викликано на стартову позицію, перед ним немає інших транспортних засобів та людей та він отримав дозвіл судді старту на ці дії. Розігрівання гуми до стану її займання категорично заборонено. Тривалість розігрівання на місці — не більше 1 хвилини.

 

12.6.2. Дозволяється допомога механіків та ін. представників водія в утримуванні автомобіля під час проведення процедури прогріву шин.

 

12.6.3. Дозволяється прогрівати шини на ходу зі стартом з стартової зони та перетином лінії старту, але лише за дозволом судді старту.

 

12.6.4. Заборонено прогрів шин у стартовій зоні стоячи на місці.

 

12.7. На території передстартового накопичувача має право знаходитись лише один представник водія, який готується до своєї спроби. Цей представник має право здійснювати лише дії пов’язані з очищенням коліс від бруду після прогріву, усі інші дії забороняються, а при порушенні стягується пеня у розмірі 100 грн. за кожного присутнього.

 

12.8. Ніхто, окрім водія автомобіля не має права доторкатись до автомобіля, що зупинився, якщо він знаходиться на трасі змагань.

 

12.9. Водії, які беруть участь у заїздах, повинні завжди користуватися шоломами, пасами безпеки та тримати закритими двері та вікна автомобіля.

 

12.10. Черговий заїзд дозволений тільки після з’їзду автомобілів, що стартують раніше, з траси.

 

12.11. Всі автомобілі повинні заводитися і займати положення на старті без сторонньої допомоги. Двигун автомобіля перед стартом включений. Допускається допомога персоналу служби старту для утримання автомобіля в нерухомому положенні. Визначення положення автомобіля повинне здійснюватися водієм виключно візуально за допомогою Суддів лінії старту.

 

12.12. Знаходження в зоні старту будь-яких осіб, без спеціального дозволу Суддів лінії старту або організаторів, категорично заборонено. Пеня за порушення складає 100 грн. за кожного порушника.

 

12.13. Учасникам забороняється отримувати сторонню допомогу на трасі (за винятком допомоги від представників Організатора). Не вважається сторонньою допомога у випадку витягання автомобіля з аварійної ситуації і при звільненні від нього траси для забезпечення безпеки інших учасників або глядачів.

 

12.14. При русі по трасі забороняється перетинати осьові і бічні обмежувальні лінії, вказані в схемі. При перетині – даному пілоту зараховується поразка. Сигнали світлофора або звукове повідомлення про припинення заїзду — зобов’язують учасників негайно припинити заїзд.

 

12.15. Якщо водій має серйозні технічні труднощі під час гонки, він повинен залишити трасу якнайшвидше, не створюючи небезпеки для інших учасників.

 

12.16. Під час заїздів виїзд на трасу допускається тільки з дозволу офіційної особи.

 

12.17. Під час заїздів в автомобілі повинен знаходитись тільки один водій, який заявлений для участі в змаганні.

 

12.18. Жодна з деталей автомобіля (у т.ч. і баласт) не може від’єднуватись від автомобілю з моменту в’їзду до передстартового накопичувача до моменту фінішування заїзду.

 

12.19. Усі предмети, що знаходяться у салоні автомобіля та які можна відокремити повинні бути належним чином закріпленні на кузові і витримувати динамічне навантаження не менше 25 g.

 

12.20. Організатор під час змагання не несе відповідальності за збитки і втрати як по відношенню до учасника та його майна, так і за збитки нанесені третім особам та їх майну. Таку відповідальність несе безпосередньо винна особа, або страхова компанія (у випадках, передбачених Страховим Полісом)

 

12.21. У фінальних заїздах дозволяється відкривати кришку капота задля більш ефективного охолодження двигуна.

 

13. ЗОНА СЕРВІСУ ТА ЗАКРИТИЙ ПАРК

 

13.1. Виконання будь-яких робіт по перевірці автомобілів мають проводитись у закритому парку з дозволу і під контролем офіційних осіб, координуючих роботу Закритого парку або на території близько розташованої СТО за умови присутності всіх зацікавлених сторін з дозволу Директора змагання та за згодою всіх сторін. У випадку спірної ситуації прийняття рішення покладається на Директора змагання. Зацікавлені сторони повинні підкоритися.

 

13.2. Режим закритого парку, який передбачає заборону виконання будь-яких робіт, знімається рішенням Колегії Спортивних Комісарів.

 

14. СКЛАД ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

 

14.1. Змагання складається з:

1) кваліфікаційних заїздів;

2) фінальної частини змагань:

3) змагання в залікових класах;

 

14.2.1. Старт у всіх заїздах дається кожному учаснику за допомогою стартового світлофору або за відповідною командою судді старту.

 

14.2.2. Виїзд на старт із сервісного парку здійснюється по смузі виїзду в стартову зону в умовах живої черги. Водії в’їжджають в зону передстартового накопичувача та розміщують свої автомобілі на території передстартового накопичувача, згідно вказівок комісарів траси.

 

14.2.3. На території передстартового накопичувача водій має знаходитись в своєму авто або безпосередньо поруч із ним. Якщо водій покинув автомобіль, що спричинило неможливість його повідомлення про виклик на старт, або автомобіль не зміг своїм ходом дістатися зони старту – заїзд скасовується.

 

14.2.4. Перезаїзд при умові фіналів не проводиться і цьому водію зараховується поразка.

 

14.2.5. На старт учасники прибувають з передстартового накопичувача через спеціальну зону прогріву шин.

 

14.3. Після здійснення кожного заїзду кваліфікації учасники повертаються в сервісний парк учасників по маршруту, який вказується в схемі траси. Фіналу – відповідно до вказівок суддів та комісарів траси.

 

14.4. Якщо учасник відмовляється стартувати у заїзді, або не може здійснити старт за будь-яких умов, згідно графіку змагань, йому зараховується поразка у відповідному заїзді. Переможцем в заїзді визначається інший учасник даного заїзду, а заїзд в даному випадку не проводиться.

 

14.5. Пілот при прибутті на старт повинен бути пристебнутим пасом(ами) безпеки, з надійно зафіксованим на голові шоломом. Вогнегасник повинен бути надійно закріплений в салоні в доступних для водія межах. При невиконанні даних вимог стягується пеня 50 грн. за кожний випадок.

 

14.6. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ЗАЇЗДИ

 

14.6.1. До кваліфікаційних заїздів допускаються учасники, які успішно пройшли всі адміністративні та передстартові перевірки і отримали стартовий номер.

 

14.6.2. Учасники мають право здійснити 4 (чотири) кваліфікаційні спроби відповідно до розкладу змагання.

 

14.6.3. Учасники самостійно обирають партнерів, після цього попарно або самостійно проїжджають для здійснення своєї спроби на старт. Кваліфікаційні заїзди проводяться між двома учасниками змагань або в одиночному заїзді на вільний вибір водія.

 

14.6.4. Учаснику, що відмовився або не зміг стартувати за своєю чергою, з будь-яких обставин, спроба скасовується.

 

14.6.5. Якщо учасник допустив фальстарт у заїзді, заїзд буде зупинено суддею старту, а водію, який допустив фальстарт скасовується спроба.

 

14.6.6. Якщо учасник не здолав вчасно дистанцію, та зафіксовано брейкстарт у 30 секунд, заїзд буде зупинено суддею старту, а водію, який допустив брейкстарт скасовується спроба.

 

14.6.7. Якщо заїзд зупинено з форс-мажорних обставин, буде призначено повторний старт у заїзді. Рішення про зупинку заїзду з форс-мажорних обставин приймає Головний суддя. У випадку, коли заїзд зупинено внаслідок аварії учасника, повторний старт не дається, а учаснику скасовується спроба.

 

14.6.8. Час у кваліфікаційних заїздах визначається за допомогою електронного пристрою з точністю до 0,001 сек. Для визначення результатів кваліфікаційних заїздів враховується чистий час проходження автомобілем дистанції між стартовою та фінішною лінією без урахування часу реакції водія на старт. Тобто відлік часу заїзду починається у момент перетинання стартової лінії та закінчується в момент перетинання фінішної лінії.

 

14.6.9. Для визначення результатів кваліфікаційних заїздів враховується час найкращої спроби. Залік складається по кожному заліковому класу окремо, та загальний залік всіх учасників. За результатами кваліфікаційних заїздів складається «Протокол кваліфікаційних заїздів», який оприлюднюється на дошці об’яв протягом 30 хвилин після останньої кваліфікаційної спроби.

 

14.6.10. Змагання в фінальній частини продовжують в кожному заліковому класі водії, що посіли за результатами кваліфікаційних заїздів перші 4 (чотири) місця в заліку свого класу та водії, чиї кваліфікаційні результати ввійшли в кращі 8 (вісім) результатів відповідної залікової групи.

 

14.7. ФІНАЛЬНІ ЗМАГАННЯ У ЗАЛІКОВИХ КЛАСАХ

 

14.7.1. До фінальної частини змагання в кожній заліковій групі допускаються водії згідно умов п.14.6.10. та відповідних підпунктів.

 

14.7.2. Якщо водій, час якого увійшов в 4-ри кращі результати відповідного класу не може продовжувати змагання у фінальних заїздах отримує очки по результатам змагання як за 5-те місце в класі, а водій що показав п’ятий час входить до фінальних заїздів.

 

14.7.3. За умови спрацювання умов даного пункту при переміщенні результатів водіїв необхідно проводити додаткове ранжування результатів для побудови сітки змагання за олімпійською системою.

 

14.7.4. Фінальні змагання у кожному класі складаються з півфіналів, передфіналу та фіналу. У фінальній частині змагання учасники змагаються між собою по парах, які формуються згідно наступної схеми:

14.7.4.1. У півфіналах змагаються:

 

14.7.4.1.1. перший півфінал – учасник, що показав перший результат та учасник з четвертим результатом кваліфікаційних заїздів по кожному окремому класу

14.7.4.1.2.   другий півфінал – відповідно учасники з другим та третім результатами

 

14.7.4.2. У передфіналі змагаються ті учасники, які програли у півфіналах (змагання за третє місце).

 

14.7.4.3. У фіналі змагаються переможці півфіналів (змагання за перше місце).

 

14.7.4.4. У фінальній частині змагання в кожній заліковій групі переможцем кожної пари є той водій, який здобув 2 (дві) перемоги.

 

14.7.5. Перемога зараховується тому водію, який першим перетнув лінію фінішу.

 

14.7.6. Порядок заїздів – на старт прибувають за викликом організатора дві пари, заїзди проводяться через пару.

 

14.7.6.1. Якщо учасник допустив фальстарт у заїзді, заїзд буде зупинено суддею старту, а водію, який допустив фальстарт, буде призначено поразку у заїзді.

 

14.7.6.2. Якщо учасник не здолав вчасно дистанцію та зафіксовано брейкстарт у 30 сек., водію зараховується технічна поразка в цьому заїзді.

 

14.7.6.3. Якщо заїзд зупинено з форс-мажорних обставин, буде призначено повторний старт у заїзді. Рішення про зупинку заїзду з форс-мажорних обставин приймає Директор змагання. У випадку, коли заїзд зупинено внаслідок аварії учасника, повторний старт не дозволяється а учаснику зараховується поразка в заїзді.

 

14.7.7. Під час фінальних заїздів допускається перерва до 5-ти хвилин між заїздами за потреби одного з учасників та відповідного дозволу Директора змагання. Якщо водію потрібно більше 5-ти хвилин, або він не може повернутися на старт через 5-ть хвилин за умови згоди опонента йому надається ще 5-ть хвилин. При перевищенні ліміту у 5-ть хвилин або незгоді опонента щодо надання додаткових 5-ти хвилин – такому пілоту зараховується поразка.

 

14.7.8. Після кожного заїзду в фінальній частині змагання водії повертаються: в разі, якщо заїзди в його заліковій групі не завершені – в передстартовий накопичувач по маршруту, який вказується в схемі траси. в разі, якщо заїзди в його заліковій групі завершені – в Закритий парк по маршруту, який вказується в схемі траси. Автомобілі учасників залишаються в Закритому парку до завершення змагання і 30 хвилин після оприлюднення результатів змагання.

 

 

15. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК.

 

15.1. Порядок нарахування очок:

 

15.1.1. Водіям за виборені місця присвоюються очки за таблицею (приклад):

 

Місце:             1          2          3          4          5          6          7          8          9          10

Очки:              12        10        8          7          6          5          4          3          2          1

 

15.2. Звання  Чемпіон з гонок на прискорення «Драг-Дніпро 2016», серед водіїв у класах та у командному заліку присвоюється, і місця визначаються за найбільшою сумою очок, набраних водіями на змаганнях.

 

15.2.1. Якщо водії при остаточній класифікації набрали однакову кількість очок, то першість визначається за кращим місцем, зайнятим на змаганнях, включених у залік серії.

 

15.2.2. У випадку нової рівності, порівнюються наступні кращі місця. При подальшій рівності порівнюються місця на останньому (передостанньому і т. д.) етапі «Змагання».

 

15.2.3. Якщо у класі відбулося менше 2 змагань, клас вважається таким, що не відбувся.

 

15.2.4. При меншій кількості учасників присвоюється звання Чемпіона Серії «Драг-Дніпро 2016», і нагороджуються тільки водії, що посіли 1 та 2 місця, а якщо допущено менше 10 водіїв, нагороджується тільки водій, що посів 1 місце.

 

15.3. У Чемпіонаті першість серед команд визначається по найбільшій сумі очок, набраних ними на всіх змаганнях. При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятим командою на всіх змаганнях. У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця.

 

15.3.1. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому і т. д.) етапі «Змагання».

 

ГЛАВА 16. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

 

16.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК.

 

16.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний учасником змагань та завірений підписом судді дільниці, на якій стався можливий прецедент/судді старту (за неможливості підписання відповідним суддею)

16.3. Витрати, що пов’язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту (перевірки однієї/декількох частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система тощо), яка потребує/не потребує розбирання агрегату), відносяться на рахунок протестуючої сторони і оплачуються на місці проведення робіт

 

16.4. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються Голові Спортивних Комісарів.

 

16.5. Забороняється внесення протестів щодо рішень суддів лінії старту, суддів фінішу, суддів хронометражу або суддів факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК).

 

16.6. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК.

 

16.7. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом однієї години після опублікування спірного рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір його опротестувати

 

17. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

 

17.1. Організатор змагання повинен провести урочисте нагородження переможців змагання з участю представників засобів масової інформації, як правило у місцях відкритих для глядачів.

 

17.2. Час, місце і процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Додатковому регламенті та Програмі змагання.

 

17.3. Обов’язковими атрибутами нагородження переможців та призерів змагання, включеного у заліки серії гонок на прискорення «Драг-Дніпро 2016» є:

ü      Наявність у місці проведення нагородження Державного прапору України.

ü      На місці проведення нагородження (подіум, арка) повинно бути розміщено зареєстровану емблему «Профспілки», УДАІ УМВС, ФАУ, та герб міста Дніпропетровська.

 

17.4. Процедура нагородження повинна включати нагородження Кубками, Почесними Грамотами «Профспілки» та цінними призами від спонсорів та організаторів

 

17.4.1. Вручення Почесних Грамот та кубків змагань «Регіональна серія гонок на прискорення «Драг-Дніпро 2016» здійснює Директор Змагань

17.4.2. У Почесній Грамоті обов’язково має бути вказано:

ü      Порядковий номер етапу,

ü      Місце та дата проведення етапу

ü      Порядковий номер екіпажу

ü      Тип класу та залік, у якому було одержано призове місце

ü      Місце, одержане у заліку

Також кожна Почесна Грамота моє бути скріплена печаткою «Пофспілки» та підписом Директора Змагань

 

17.5. Після церемонії нагородження проходить ОБОВ’ЯЗКОВА фото/відео-сесія  учасників та організаторів змагань. Матеріали фото/відео-сесії будуть використовуватися для публікацій в будь-яких засобах масової інформації

 

18. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

18.1. Інші положення, які не увійшли у даний Регламент, встановлюються Додатковим регламентом та Програмою змагання на підставі Стандартного Регламенту змагання, включеного у залік «Змагання» та іншими регламентуючими документами ФАУ.

 

18.2. Для затвердження результатів змагань, організатор етапу повинен у тижневий строк надіслати затверджений рішенням Колегії Спортивних Комісарів «Звіт про автомобільне змагання», затвердженої ФАУ форми, зі всіма додатками до осередку ФАУ.

 

18.3. Тільки ФАУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту.

 

18.4. ФАУ  при необхідності вносить зміни і доповнення до цього Регламенту та повідомляє їх у Офіційних бюлетенях ФАУ

 

18.5. Всі питання стосовно Змагань «Драг-Дніпро 2016» можна поставити за контактними телефонами:

(056) 784-000-7 – Приймальня Профспілки

050-482-666-8 – Михайло Тонконогий (Директор змагань)

счетчик посещений